Bahna 2013

17.09.2013 23:01

Vážení přátelé, kamarádi, BORCI a BORKY,

no, to byl MAZEC!

Valtické cyklobraní Kooperativy 2013 se změnilo v BAHNA 2013 (chvílemi jsem si připadal jako na tankodromu), chcete-li Valtické BAHNOBRANÍ 2013.Dva a půl tisíce natěšených cyklistů všeho věku a výkonnosti, obklopených početnými ekipami svých blízkých se sešlo ve Valticích, které tak zažily rekordní víkend a zapsaly se tak významně a nutno podotknout, že nesmazatelně, do análů letošního seriálu KPŽ! Tolik účastníků žádného jiného závodu KPŽ se nikde ještě nesešlo!

Cyklisté byli z prvu natěšeni, následně zprávami o počasí znejistěni a po projetí trati i značně znečištěni.

Pokud jde o mne, přiznávám, mé pocity naprosto věrně vystihuje následující příspěvek:

www.meteleskublesku.cz/media/35/snd/14.mp3

Nutno podotknout, že stejně vyrovnaně jsem i bojoval s tratí. Pravda, těšil jsem se, bojoval jsem, pak jsem i chvílemi nevěřil vlastním očím, užíval jsem slova pejorativní, dík kterým jsem i pravděpodobně odrazil nápor citlivých duší, které se mne jaly pronásledovat, ale pak se pravděpodobně zalekly mých vulgarismů a od pronásledování mé hanebné osoby upustily.

Věřte, že to poslední, co mne v cíli zajímalo byl můj výsledný čas!

V cíli jsem si připadal jako BORKA, ale nikoli jako žena hodná obdivu, ale jako cihla z rašeliny!

Přátelé, kamarádi, zklamal jsem!

Byly chvíle, kdy jsem propadal trudomyslnosti a přál si, aby ta tryzna už skončila. A pokud možno pro mne i bez trvalých následků. Byl jsem pak následně, ač jsem v to již přestával doufat, odměněn měrou vrchovatou tím, že jsem konečně dosáhl cíle, reportér přečetl mé jméno a já mohl v čase nepříliš lichotivém (2:54,45.1) sesednout z mého pekelného oře, šťasten, že jsem (až na pár odřenin a podlitin) ve zdraví překonal nástrahy ďábelsky slizké a kluzké trati.

Chtěl bych se touto cestou současně, co nejzdvořileji omluvit všem valtickým zemědělcům a ekologům za újmu, kterou jsem valtické krajině způsobil svým snažením, neboť jen stěží kdy vyrovnám tuny svezené skrývky černozemě, ze keré roste naše nejkvalitnější vinná réva, sebeusilovnějším tříděním odpadů či denním ježděním do práce na kole! Omlouvám se! Já fakticky nechtěl!

Kamarád Mára Petráš, anóbrž cyklistka z reklamy na Poděbradku (taky má košík na svém trekovém kole), to vystihl správně a neopakovatelně, když po jednom našem společném cyklistickém výletě hodnotil slovy: "Ale že jsme si prdli do trenek!". U většiny účastníků letošního cyklobraní to vypadalo, že nezůstalo jen u toho! Nu, což! Takový je život! 

Všem, kteří se s nástrahami trati popasovali, nevzdali a hrdě se téměř poslepu vřítili do cílové rovinky z celého srdce gratuluji a hluboce smekám (sám dobře vím, co jste si zažili), jste BORCI!

BORCI zdar!!!