Půlmaraton Moravským krasem 2014

04.09.2014 15:05

Půlmaraton Moravským krasem :-)

 

Půlmaraton Moravským krasem byl již tradičně perfektně organizovaný závod s více než tisícovkou závodníků, kterým pro zahřátí hrála "předkapela"  Žlutý pes :-). Co se týká závodu samotného, tak já sám jsem zvolil jinou taktiku, než klubový kolega Petr Kozelka, který se dle svého videa chytil "starce vzadu"  a  v cílové rovince ho předběhl :-). Já jsem bojoval především s časem a mnou vytyčenou metou 1:30:00 hod. a držel jsem se svého levého zápěstí :-), na kterém jsem měl hodinky. Tak jako v letošním 1. půlmaratonu v Brně, i tady jsem se rozběhl s cílem tento čas pokořit... . Tak jako v Brně se mi to první polovinu závodu i dařilo,  :-) a tak jako v Brně mi v druhé polovině došla energie :-(. Tak-že ačkoliv jsem zaznamenal zlepšení a výsledný čas 1:33:29 (celkové 108. místo) je i mým novým osobákem, čas do 1:30:00 jsem nepřekonal a je i nadále mojí metou a cílem do dalších závodů.

Zde bych za normálních okolností mohl svůj report zakončit, nicméně tento závod má pro mě i stinnou dohru. Již od května a Pražského Maratonu jsem neposlouchal, ba přímo ignoroval své tělo a jeho lehké upozorňování na neustále se v intervalech vracející bolesti v pravém kolenu. Tomuto jsem nevěnoval valnou pozornost, bolest přišla vždy po nějakém doběhu, při běhu samotném jsem žádný problém neměl. Když mi po jednou lehkém (cca 10 km dlouhém) tréninku asi týden před Půlmaratonem Moravským krasem koleno sdělilo, že má lehký zánět a nutilo mě lehce kulhat, já hlava dubová jsem ho ignoroval... . Takže teď od neděle bojuji s nefalšovaným zánětem svalové hmoty v pravé noze, dnes již mohu chodit, tedy přesněji: přesunovat se z bodu A do bodu B pohybem vzdáleně připomínajícím chůzi... . Bohužel následující cca 1 měsíc nepřipadá běh vůbec v úvahu a moje starty na malém Brněnském masakru a Chřibském Maratonu jsou zcela mimo realitu :-(.

Ale abych přece jen skončil trochu optimisticky, tak všem členům týmu musím sdělit, že již dnes jsem se rozhodl k vylepšení času na Pražském Maratonu v roce 2015 a zároveň k zapojení se k vrcholné akci v Brně - k zimnímu Brněnskému běžeckému poháru 2014/2015, kde už budu prvně v životě reprezentovat běžeckou kategorii: MUŽI B. Všichni se mějte pěkně, těším se na další závody i osobní setkání.

Petr V.